Kroggårdsskolens SFO

Kroggårdsskolens SFO er en integreret del af indskolingen, som er placeret i sin egen bygning. Alle lokaler dobbeltudnyttes så både undervisning og eftermiddags SFO har fælles faglokaler og udendørsområder.

Vores SFO er værkstedsbaseret. De tre overordnede værksteder er Kreativ, bevægelse og ude/science. Der er hver dag gang i flere af værkstederne. På vores base er det er også muligt at lege sammen, spille spil, snakke sammen, tegne og få plaster på. Her er der altid en voksen.

Vores 3. årgangs børn tilbydes særlige aktiviteter og mulighed for eget lokale i indskolingen. Børnene er medbestemmende til, hvilke aktiviteter de ønsker.

Vores 4. årgangs børn tilbydes ligeledes særlige aktiviteter og eget lokale i vores "SFO 2".

I marts måned modtager vi børn til Forårs SFO og dette fra mange forskellige børnehaver. Forårs SFO benytter egne lokaler, og vil i løbet af deres 4 måneder integreres langsomt i SFO´ens tilbud og hverdag.

SFO og Forårs SFO har morgenåbent fra kl. 6.30 indtil skolestart kl. 8.00. Efter skoletid er SFO-en åben indtil kl.16.45. Der er altid fælles morgenåbning i det fælles indskolingsområde (basen)